när vita bergens klockor ringer vet du att natten är vår

Säg något som du är stolt över men som du aldrig får tillfälle att skryta om:
Jag känner mig ganska stolt när jag gör sådant som jag egentligen är lite rädd för; när jag vågar. Nu kan jag känna mig lite grym som faktiskt orkade bryta upp från mitt ex, fastän jag stod utan jobb och fastän det kanske hade varit lättare att stanna. Jag orkade ta mig igenom flytt, separationsångest, hjärtsorg och utmattning. Nu känns mycket av den tiden suddigt och diffust, som om jag har förträngt en massa. Men fan vad bra jag är som gjorde det.

Vilka är dina ofta använda emojis? 

IMG_1872

Vad gjorde du igår?
Fikade med min bästis Emelie och fantastiska Kajsa som var i stan, så kul! Älskar internet och alla fina människor jag träffar via bloggar och instagram, internetvänskap är en sådan himla fin och bra grej. Alltid lite nervöst att träffas utanför internet, men också så himla kul.

IMG_1874

En bild som symboliserar denna dag:
Har varit så himla trött idag.

IMG_1886

Vad åt du till frukost idag?
Flingor och macka, kaffe till.

Vilket är ditt lyckonummer?
666. Nä men jag vet inte, har alla ett lyckonummer?

Hur såg du ut som artonåring?

IMG_1880

Vilket är ditt senaste köp?
Mat. I klädesväg var det vanliga svarta leggings. Tråkigt, men sant.

Är du allergisk mot något?
Börjar misstänka att jag är allergisk mot pollen eller nåt, ögon och näsa rinner när jag kliver utanför dörren. Annars känslig mot nickel och mjölk.

Hur länge har du varit utan sömn som längst?
Kanske när jag har varit på festival?

Vilken tid på morgonen vaknar du?
Betty väcker mig först runt fyra, sedan runt sju. Jag somnar om och vaknar vid nio, ibland tio.

Hur ser du oftast ut till vardags? 

IMG_1534

Ett ord som du aldrig lyckas stava rätt:
Restaurang, accessoarer.

Listan är skamlöst snodd av Ida.

2 Comments

Kommentera

