home is where the heart is

Här kan den som är intresserad läsa lite om min lägenhet i Ikeas medlemstidning. Texten är översatt från engelska till svenska och jag såg att de skrivit ”kvinnlig” där jag skrivit ”girly”. Med det menar jag helt enkelt att jag är ute efter den där flickrumskänslan från barndomen (som den nostalgiker jag är). Det är svårt att få det helt som en önskar när en bor i hyresrätt, men jag trivs trots allt så himla bra i min lilla lägenhet. Jag ändrar ofta om, flyttar runt på saker och fyller på med detaljer mest hela tiden. Hade lätt velat jobba som inredningsstylist, måste ju vara hur kul som helst?

2013 iPhone 0072013 iPhone 0032013 iPhone 1282013 iPhone 0042013 iPhone 0112013 iPhone 0052013 iPhone 010

Kolla gärna in min instagram också, puss!

6 Comments

  1. Du har så himla fin lägenhet! Jag ville bli något i stil med inredningsstylist (eller då sade jag väl inredningsarkitekt, förutom att jag bara ville möblera och dekorera) en gång i tiden :p Är fortfarande väldigt intresserad av inredning, försöker få det så fint jag kan här 🙂

Kommentera

