jag kan höra barnskratt genom björkarnas sus, hur vinden viskar mitt namn (som om du vore här) och jag räknar ord som aldrig blev sagda

tumblr_ldrb8h0RAY1qaw3cro1_500

och jag önskar att jag kunde hitta mitt skratt lika lätt som barnen genom björkarnas sus
men jag kan inget annat än att tänka på dina andetag i min mun ditt ryggslut dina viskningar och hur du brukade flacka med blicken när jag skrev kärleksord i din handflata

tumblr_kz716ptUX11qzxhoso1_500tumblr_m2hzt80gnT1qc6ua9o1_500tumblr_kybz33k0aY1qzu1fjo1_500

Kommentera

