just asking to be saved for awhile

Sådant jag tycker är lite extra fint nu när snön har smält bort, fåglarna börjat sjunga i kör och löftet om våren inte känns lika hopplöst långt borta.

skir

Den här skira saken med vacker brodyr från asos, fin att ha till klänningar.

image1xlCAS1Q2HL

Pastellfärgade väskor, som den här fina från asos.

kakan

Jills veranda, i svt. Särskilt avsnittet med Kakan, tycker det var så himla naket och modigt av henne. Och så får man höra henne sjunga både EmmyLou Harris och Dixie Chicks, så galet fint. Marit Bergman och Kristian Gidlund (hej näsdukar!) är några andra som kommer att vara med i programmet,  blir säkert också fint.

image1xlCAW9QJ24

Hårsmycken i alla dess former, gillar särskilt den här från asos (och frisyren!).

4995598257_1047b654c4_z

Den här fina tavelväggen med bara katter, gillar särskilt svansen som fått egen ram. Minns tyvärr inte var jag hittade bilden, har haft den liggandes länge i min mapp med fina bilder jag hittat på olika bloggar och tumblr.     

4 Comments

  1. Och vet du, jag tycker så väldigt mycket om dina inlägg som berör under huden och dina fina bilder på instagram! Du är så naket ärlig… Vissa dagar önskar jag att jag kunde skicka en dos mjukmedel till ditt inre.
    Tänker att 2014 blir året då vi ses över en milkshake!
    Kram
    Stöket

Kommentera

