soon it will be christmas day

Jag hittade en rolig bloggutmaning hos Popfröken; man ska lista fyra julklappar man önskar sig till jul. Något man kan ha på sig, något man kan läsa, något man behöver och något man vill ha. Här kommer mina fyra:

fyran

Något man vill ha.

Ett jobb står överst på min önskelista. Och ett badkar. Men förutom det, som den smink- och skönhetsjunkie jag är, skulle jag vilja prova på Glossybox. Att få fem nya skönhetsprodukter med posten varje månad låter ju hur lyxigt som helst liksom.

Något man behöver.

Jag behöver egentligen ingenting alls och min önskelista för i år är nog mindre än någonsin. Så det här fina örngottet från Lagerhaus får representera det där jag känner ett stort behov av istället; någon vid min sida.

Något man kan läsa.

Jag önskar mig flera böcker, men den jag längtat mest efter är sista boken i Engelforstriologin Nyckeln. Äntligen är den här! Så himla välskrivna, spännande och engagerande böcker. Vet inte riktigt vad jag ska mig ta mig till när det tar slut. Men som tur är kommer det en film sedan också.

Något man kan ha på sig.

Nu i veckan hittade jag en klänning på H&M, som jag föll pladask för. Blommiga klänningar alltså, jag har så himla svårt för att värja mig. Känner för övrigt att jag vill klä mig mer som Misty Day i American Horror Story Coven, älskar hennes stil.

Vad önskar ni er?

2 Comments

  1. Lite mer så som Misty Day skulle jag också vilja klä mig. Lite mer bohemiskt, avslappnat. Vet dock inte om jag skulle känna mig bekväm i det men om man inte provar får man aldrig veta…!

    Är serien läskig? Är mycket mörkrädd + gillar inte skräckfilmer. Skulle jag klara se den?

    1. Ja precis så, kör hårt bara! 🙂
      Jo men den är ganska läskig… första säsongen är väl ”snällast” om man säger så, jag tycker den senaste säsongen är ganska blodig och otäck, men älskar den ändå he he. Jag är också mörkrädd, men klarar ändå av att se… så testa vettja!

Kommentera

