när mörkret kommer och allt gör ont, fortsätt

Jag fortsätter med lucka sju och åtta i bloggkalendern.

Den bild jag är mest nöjd med.

2013 iPhone 2390

Jag utgår från att man ska välja en bild från det här året? I så fall får det nog bli den här, från Italien i somras. När vi besökte en sandstrand och annars lite vattenskygga G tycktes gilla att plaska runt i havsvattnet. Så himla fin stund, så himla fin dag, så himla fin semester. ❤

Av alla filmer jag sett det här året är det här den bästa.

Den första jag kom att tänka på är The Place Beyond The Pines, har skrivit lite om den här. På andra plats kommer nog Silver Linings Playbook, älskade den! Den bästa svenska filmen jag sett måste vara Hotell, den får ni inte missa, ok?

One Comment

Kommentera

