jag skulle vakna mitt i natten och gå upp och ta en lång promenad

Jag hittade en fin bloggkalender hos Helen via nostalgifabriken, som jag tänkte använda som inspiration till några blogginlägg nu när skrivkrampen håller orden tillbaka.

Jag börjar med lucka nr 2 – det starkaste minnet från 2013:

När M la sin hand om min nacke och gav mig mitt livs bästa kyss som sockerdrickabubblade  i varenda del av min kropp. När jag fick en blå cykel på min födelsedag. De varma dagarna och ljumma kvällarna i Italien. Stockholmshelgen med min mamma och syster. När jag träffade bebis O för första gången. Dagarna med min allra bästa vän och A. När T tappade sin första tand. Bruce Springsteen-konserten. Kvällarna med tjejsnack, skratt, dans och bubbel. London!

m2013 iPhone 42462013 iPhone 0762013 iPhone 0602013 iPhone 18932013 iPhone 4241bff

3 Comments

Kommentera

