när vi närmar oss jul

Nej men om jag skulle ta och haka på den där fina julkalendern av Emily Dahl, så här nio dagar efter alla andra. Det är ju så kul att läsa alla andras, så jag vill också göra det. Här kommer därför lucka ett och två.
1. En bild på dig som du själv tycker om
Inte den bästa bildkvaliteten, men jag tycker om den ändå. För så där ser jag ut och så där ser mina nya fina underkläder ut. Och så var det med det.
2. En bild på dig hemma

Mina fötter på mormors gamla trasmatta i mitt lilla lilla hem.<3
4 Comments

Kommentera

